livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Nu var det detta med tanden...

Publicerad 2016-12-28 11:01:03 i Allmänt,

...planerad rotfyllning. Alltså, det är inge skoj alls! Svettig över hela kroppen, känns ändå med all bedövning. Men det är väl tur att dom finns. Nu lagade hon inte tanden helt utan ville vänta lite, eftersom jag har haft så mycket problem så låter dom det vara med en tillfällig lagning, ifall om att det gör ont. Hur bra kändes det då, brukar man få ont när man rotfyllt?? Nej nej, bara ifall om att..
När jag ändå var bedövad så drog jag till Maxi för veckohandlingen och jo vad hände då? Avstämning inget jag precis var nervös för men ändå, med bedövad mun, sluddrade nog när jag pratade med killen i kassan och helt slut mentalt. Men det funkade och jag kunde åka hem i lugn o ro! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela