livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Oro på jobbet

Publicerad 2016-02-26 08:22:56 i Allmänt,

Japp, den känslan är inte så kul. Jag jobbar med ekonomi, trivs jättebra med mina nuvarande arbetskamrater och rumskompis, har svårt o tänka mej vara utan henne. Nu är det omorganisation, det kan vara väldigt utvecklande i sej, nya möjligheter och utmaningar. Det gillar jag, men tryggheten i att jobba med människor man trivs med och tillsammans med, det gör arbetslusten extra stor. Nu skall alla , nästan alla splittras och ut i olika organisationer. Med lite tur har jag 3 st kompisar kvar, det vet jag inte än, för alla har sökt sina eller nya jobb. Denna veckan har vissa fått reda på vad dom har fått, nästa vecka får resten reda på det, bla jag. Oron, man kan ta på den känslan, frustrationen och rädslan hos vissa, den tar fram inte dom bästa sidorna hos folk. Jag försöker tänka att det är många som är oroliga, ledsna och frustrerade, inte ta det personligen. Det är lite svårt, men jag antar att när detta är över så går vi starkare genom detta. Att hamna på fel plats vid fel tillfälle, det är väl inte det man önskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela