livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Full rulle på landet

Publicerad 2016-10-29 10:07:49 i Allmänt,

När jag slog upp mina ögon denna morgon blev jag lite full i skratt. 3 Johan var på gården. Min och två till. En grävmaskinist och en höbonde. Full rulle redan från start med andra ord. Jag hade bestämt sen innan att det var springdags på morgonen och vilket fantastiskt väder att springa i, lite kallt i motvinden men annars helt ljuvligt!
Man får lite extra energi och jag var tvungen att stanna och ta kortet! En hyfsad runda för att den gamla hunden också var med.
Jag gick en sväng bara med den gamla i går eftermiddag, ibland känner jag att hon behöver lite egentid och det är riktigt avkopplande att gå med henne. Hon följer mej och jagar inte så jag kan gå där med min bok i öronen och bara koppla av. Jag tog en del kort på vår underbara omgivning!
Fina Kissy!
Ljuvliga löv!
Dessa två sista kort tog jag när jag väntade på att yngsta sonen skulle komma från praktiken med bussen, och jag satt i solen och väntade. Det riktigt var en magisk känsla. Väl hemma skulle dottern iväg på spökfest så det blev en lugn kväll hemma för mamman! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela