livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Gött pass

Publicerad 2017-04-28 07:59:50 i Allmänt,

Ibland får jag till den onda kroppen, efter en lång dag på jobbet, mat inhandling på Maxi så hörde jag på radion att Fredag består av regn o åter regn. Då tog jag beslutet att springa på en sk vilodag, byta ut det vanliga. Bad sonen att plocka upp mej och ena hunden, så jag för en gång skull slapp springa hemåt, uppåt i motvind. Har liksom tröttnat lite på just det momentet. Gamla hunden, hon stod vid grinden när jag sprang iväg, förstod inte att jag skulle springa längre, och det gör ont i hjärtat på matte... Dom ögonen... Men vi lekte lite med bollen när jag kom tillbaka, så då var hon glad igen. Det gick bra, jättebra och jag blev glad ända in i hjärtat.
Sen att nästan all städning var hemma på den obligatoriska städ dagen var gjord av maken, kändes ju inte sämre direkt. Avslutade dagen med att sitta vid paddocken och titta på dottern som tränade markarbete på fin gul ponny! Livet på en pinne i Fagared! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela