livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Inspireras

Publicerad 2017-12-05 14:46:46 i Allmänt,

Jag blir så glad, känner att det är lite betalt faktiskt. När jag o vännen var och tränade på lunchen på Friskis så började vi prata om inspiration och jag nämnde för henne att jag har genom min träning kunnat inspirera andra till att träna. Min make tränar nu 3 gånger i veckan och mina vänner i Landvetter har sagt flera gånger att dom inspireras genom att höra att jag tränar. Men så känner jag utbrister vännen, precis så är det! Jag skulle inte börjat springa om jag inte hade hört dej hur du tränade. Och jag behöver nån som puttar på mej i vardagen för träning. Jag blev alldeles varm i hjärtat, för det är knappt roligt alls vissa dagar att träna, det motar väldigt ofta men moroten är ju att orka, orka med det vanliga livet. Jag är dödstrött på kvällarna men jag orkar mitt liv som mamma, fru och arbetstagare mycket bättre nu när jag tränar. Att få höra en dag som igår på gymmet att jag inspirerar, det värmer!
I kväll skall jag ha mina tjej vänner på middag, vi träffas 4 gånger om året och har gjort sen vi var 16 år! Liksom länge kan man känna men det är så härligt att ha "gamla" vänner som följt varandra genom åren. Alla har fått barn, alla har gift sej, några har skilt sej, alla har vi mist en nära anhörig. Man förstår varandra bra och väl även om vi jobbar med helt olika saker och har helt skilda intressen. // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela