livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Mood

Publicerad 2017-07-29 12:03:03 i Allmänt,

Lite semester mood är jag allt i. Träning jo jag springer varannan eller varje dag, pressar mej inte om jag är trött utan lyssnar på kroppen, 5 km +- var gång. Om det inte är för varmt så tar jag med mej båda hundarna, annars bara den yngsta på 9 år. En dag sprang jag någon km till sjön, dom badade och sen fortsatte vi, det är också semester, inte behöva stressa och passa tider. Rider gör vi en hel del, jag rider inte varje dag men ialla fall några gånger per vecka. Jag är ju en skogsmänniska till häst och jag tränar den gula mest i styrka och kondis. Det är ju knappast rak mark, denna slingriga väg är en ny, som vi gillar skarpt. Ser ni Alice och Diamond?
Stensjön alldeles nedanför och man är mitt i skogen verkligen. Om jag tar bort detta trädet så blir vägen genom bäckarna lättare sa dottern. Snälla ponnyn bara väntar.
Gul ponny vill inte vara sist...
Vi var på Torsdagen och grillade hos familjen GGB i Landvetter, så många skratt och stämningen var på topp. Så mycket att prata om, jag trivs med vänner som har lite samma syn på livet! Vi fick under kvällen vi var borta nya hyresgäster i hagen, det var planerat vi visste bara inte när dom skulle dyka upp. Nu är dom här, våra sommarfår!
Hästarna tyckte att dom var lite mysko....
Telefonen ringde häromdagen och då stod jag mitt i hallonen, rätt praktiskt att äta och prata samtidigt. Ingen stress utan bara vara!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela