livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Dubbel träning

Publicerad 2017-11-14 08:19:12 i Allmänt,

Ibland blir det så på Måndagar. Jag gymmar på lunchen och sen när jag kommer hem sent som alltid på Måndagar så känner jag ofta för att springa en sväng. Lika så igår. När jag landade hemma var barnen ute och red och servicen i stallet var fixad av Malin, det var ju helt fantastiskt! Hundarna promenerade och matade av pojkarna så jag kunde bara välja vad jag vill göra. Det var en inte så vanlig känsla... Jag valde att i skymningen ta med Dreamer och tog en lite kortare runda, tror det blev 4 nåt... Högt och kallt så det var lätt att andas. Känner verkligen skillnaden på att springa i pollen tider och nu! När jag kommit hem mötte jag maken som var lite sen i dörren. Har du sprungit var frågan? Det var ju synd, jag ville ju springa sa han... Men dottern var på så dom gav sej ut i mörkret. Resterna av gårdagens middag värmdes på av sonen så vi kunde äta tillsammans hela familjen, vilket är svårt att få ihop annars! Välrastade allihopa tog vi kväll, en kväll i Fagared...
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela