livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Inte så pigg

Publicerad 2017-11-30 08:27:28 i Allmänt,

November, nu slutar denna månad som jag inte gillar. Jag kände i Tisdags att det skavde i halsen och hade tänkt att jag skulle haft vilodag men efter en sen kurs valde jag att springa, det brukar mota Olle i grinden, men inte helt denna gång, skulle nog sprungit på morgonen istället, fast då var det snöblandat regn så lusten var inte så stor. Jobbade hemifrån igår, vilket brukar vara en träningslunch men jag mådde verkligen uselt så det fick räcka med en promenad med hundarna. Feber och huvudet dunkade framåt eftermiddagen. Träning, jag brukar alltid vara med men nu kände jag att jag med varm hand kunde lämna över det till maken, men då tittade dottern på mej och sa: jag ser gärna att du följer med också, som stöd om det krånglar. Sagt o gjort, maken tog huvudansvaret med körning och filmning medans mamma stod vid sidan om och hostade. Iskall hela jag med is tår. Jag behöver verkligen uppgradera stall skor till vintermodell! När vi rullade hemåt efter träningen kändes det bra, Friskys sista träning innan hoppvilan, nu är det bara Tomtehopp kvar för hennes del på Lördag. Det gick jättebra, känns lätt med den höjden sa Alice, då är det ändå rätt högt i mammas ögon. Bäddade ner mej när jag kom hem, kan verkligen släppa allt då maken fixar och donar. Bonde söker fru och sen sov jag. Är bättre idag! Men trött...
Nu ser vi fram emot December! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela