livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

En trevlig tur

Publicerad 2017-10-14 18:15:14 i Allmänt,

Inte så ofta vi turar jag och dottern utan att det är med anknytning till hästar, lika så här. Vi åkte genom vackra vägar genom skogen till Borås och landade lagom till Ida skulle hoppa. Chinaman först ut, jättefin runda, han tog av stort och modigt i omhoppningen på en jätteoxer så den föll. Men dom är så fina ihop. Ut och vi groomade tillsammans med teamet GGB och upp på nästa ponny. Nu gick det bättre så en 4 placering med hem!
Fina Ida och Candy! Jag och Alice satt kvar och tittade på msv klasserna, det är intressant verkligen att se. Stora hinder och inte alltid så stora barn, ibland sa till o med Alice, mamma när man är så liten på sin ponny, då blir det nästan farligt... Hon blev nog lite sugen så hem och trimma Frisky i paddocken, gick jättefint. Positiva intryck som peppar, nästa år mamma , då vill jag och Frisky hoppa Änglahoppet! Jag gick en sväng med hundarna, och blev lite full i skratt när jag såg grannarna var ute.
Hade ju sett många änder och mammor i Borås. // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela