livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Att rensa

Publicerad 2017-09-26 14:43:00 i Allmänt,

Nu börjar valet närma sej. Det märk framförallt på sociala medier. Alla får ha sin åsikt, det är helt ok för mej. Man får ta ställning för det ena eller andra. Men alla åsikter som är så extrema att det är stötande, sådana vänner tog jag helt enkelt bort idag från min vänlista på fb. Jag mår illa när man sprider filmer och försöker skapa debatter på nätet för att skada andra. Sprida lögner och osämja. Jag mår illa när jag läser sådant, jag vill inte se det i mitt dagliga flöde. Nej bort med energitjuvarna! Tyvärr jag är inte intresserad av att vara vän med dej längre. Sorry.... Detta kändes bra att ta detta beslutet. Många skulle jag nog inte ens känna igen på stan heller så det är ju inga nära vänner jag umgås med. Dom har nog trillat in på min vänlista. Sen tog jag bort några som jag inte skulle hälsa på som vänner om vi möttes, varför då dela mitt liv med dessa? Att blogga väljer jag själv att dela med mej av bilder och händelser, på ex fb så ligger det dagliga och det som sker just nu. Sprid mera värme till varandra, det har bättre effekt.
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela