livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Jo jag springer

Publicerad 2017-09-08 08:10:48 i Allmänt,

För den som undrar så gör jag det. Gärna innan jobbet även nu. Nu har känslan hängt i ett tag, stark. Även gamla hunden är på även om det är lite lätt fuktigt ute. I går eftermiddag blev det uppehåll i regnet så då tog jag chansen och sprang min vanliga runda på 5,5 km. Skulle ju ändå ut med hundarna innan möte på kvällen. Det gick bra trots att det var på eftermiddagen. I morse vaknade jag klockan 4 och det regnade.... Skönt jag sprang i går tänkte jag, men när jag drog mej ur sängen halv 6 var det uppehåll, ja då tog jag rundan igen! När vi varit på mötet igår så ser vi en lång figur med en reflexväst som springer, det är ju Pappa utbrister dottern! Det är så gott att jag har inspirerat även andra att springa och må bra. I makens fall är det jätteskönt även om han liksom jag tycker det är dö trist... Men skönt när det är gjort! Hejja oss!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela