livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Stark

Publicerad 2017-09-02 09:47:03 i Allmänt,

Tror jag nämnde det häromdagen, jag sprang och kände mej stark. Samma sak i morse, en styrka i kroppen som jag sällan känner. Visst gör det ont, men inte alls så segt som det brukar. Jag funderar lite på om det beror på att pollen tiden har lagt sej och mera syre kommer mej till godo. Bara en fundering efter dagens löprunda som gick i ett högre tempo med den yngre av dom gamla hundarna med.
Man kan ju inte annat än älska dessa mornar! I går eller i natt var vi på kräftskiva hos Emils familj, jag äter ju inte detta med stor förtjusning men räkor är helt ok och så mycket gott vi åt i så många timmar! Riktigt goda räkor och många skratt blev det! Härligt med vänner som man liksom av en slump börjat umgås med igen, det var säkert 25 år sedan sist. Idag blir det lite kalas för äldsta sonen som igår fyllde 22 år. Tävlingar i morgon och första division 2 omgången där den gamle får göra en insats! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela