livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Intresse

Publicerad 2018-08-28 09:26:09 i Allmänt,

Det måste jag ändå säga, dottern älskar sina ponnier och gör nästan allt för dom.
Idag har vi ett ärende efter skolan, dottern vet detta och planerar.
Vi har frivilligt studiestöd på morgonen, så då pluggar jag i kväll och rider en häst innan skolan istället mamma sa hon på Måndag kvällen.
Sagt o gjort, i ösregnet värmde hon upp runt fälten innan hon gjorde dressyren med Rally, dvs lära honom att gå i lugn trav, vila på steget och söka sej nedåt.
Jag kan bara be om att intresset håller i sej upp i åren!
Jag jobbar så jag kunde köra henne till skolan, då är man inte direkt uppsnofsad..
Hoppas inte polisen har koll just idag, när mamman kommer i foppa tofflor, mysbyxor och fleece jacka, samt borsten var borta i morse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela