livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Bäcken problem

Publicerad 2018-12-30 16:41:53 i Allmänt,

Ont i ryggen trodde jag... Tji fick jag. Har turen att ha sjukgymnasten Cissi som vän och hon landade här hemma idag. Jag har gått från sängen till pussel bordet i två dagar och jag som ville träna hela min ledighet..
Bäckenet har jag haft stora problem med vid min graviditeter men eftersom det var 14 år sen sist trodde jag att jag var ok igen.. Fallet i hallen förra veckan utlöste nog detta bekymmer nu. 
Cissi behandlade lite och gav övningar. Sen att jag sällan rider påverkar också. Träna och rida är målet nu, bara smärtan släpper. 
Tur man har goda och duktiga vänner.. Jag får hoppas på det bästa💕

//Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela