livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Känns motigt

Publicerad 2018-02-21 08:21:20 i Allmänt,

Nu snöar det idag igen, våren känns långt borta. Träna ute, det blir svårare för var dag. Igår sprang jag på lunchen, vår väg är snorhal men jag greppade på vissa snöbitar, Sätilavägen var ren så det var ok men man blir så skitig, framförallt hunden!
Hunden ja, hon hänger med 5 km men är inte bra. Hon är ju egentligen den som varit krasslig, vi började medicinera i höstas för Sköldkörteln men det känns som det är något annat fel. Vi står i tät kontakt med veterinären och skall in i dagarna , igen. Vi måste få ordning på henne, hon mår inte bra och verkar ha svårt att andas. Vi har höjt medicinen enligt veterinären, vi har sänkt den enl samma ordination. Livmodern, dom tror att det kan vara det då hon dricker mängder, visst kan det vara så men det gör ju inte att hon är tjock i halsen. Jag tänker, hon är snart 10 år. Jag har bara henne, jag vill behålla henne så länge jag bara kan. Kissy var ju väldigt speciell och betydde mycket, Dreamer är go o glad hund, en springkompis som bäst. Mycket tankar och känner mej inte så glad. Vill ha frisk hund och vår! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela