livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Mycket tankar

Publicerad 2018-05-24 08:14:07 i Allmänt,

När man har gått igenom något tufft och börjar slappna av, ja då kommer allt ikapp en på något vis.
När Alice smärtor vände, blev lite mera uthärdligt då slappnade jag av. Och vad kommer då, som ett brev på posten: förkylning.
Jag har nog inte varit förkyld på flera år, knappt snuvig men nu värker halsen och näsan är täppt.
Men hellre att jag har en förkylning än att mitt barn har så ont, det får vara så helt enkelt, tacksam för att hon är bättre och är glad.
Nu är hela högersidan på kroppen fyllda av stora ilsket röda fält med vätskefyllda bubblor. Men det värker inte längre utan är mera obekvämt.
Jag får väl damma av mina ridbyxor idag, nu har ponnierna haft semester sen helgen och behöver komma ut o luftas lite, men jag har ingen större lust...
Nästa Måndag skall jag springa Blodomloppet, alltså om 1½ vecka, så en förkylning passade verkligen dåligt nu! Att ha denna milen framför mej känns nästan lite overkligt långt men men jag tar det som det kommer.
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela