livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Växer konstiga ting..

Publicerad 2018-11-09 07:28:17 i Allmänt,

Dottern gjorde en notering, titta mamma ett ullträd! Ullträd sa jag och såg förvirrad ut, i min värld växer inte får på träd.
Men se så rätt hon hade, det kan vi nog lura i någon som inte känner till hur allt funkar svarade jag!
Världens bästa kliträd för ett får i Fagared!
Vi har ju småskällt lite på Blossom för hon snor mina skor och tuggar lite här o där på mina tofflor, igår tog jag Divine på bar gärning, med min toffla i munnen!!
Hon svarade helt enkelt: jag är oskyldig!
Lilla korvi, hon spelar på sin gullighet helt klart.
Yngste sonen sa: mamma kanske dags att önska sej nya tofflor i julklapp.... Mm dom är från Connemara, får fråga Cathis om hon har vägarna förbi någon dag....
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela