livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Sista sommaren

Publicerad 2018-10-12 08:36:30 i Allmänt,

Det är varmt, det gillar jag. Det är bra för min onda fibrokropp!
Dom har lovat att det skall hålla i sej hela helgen och det hoppas jag på.
Ingen tävling denna helgen, känns faktiskt rätt skönt. Jag bor på landet, finns massor att fixa och trixa med inför vintern. Bla mitt älskade växthus!
Jag tog in några busktomater som stått vid södersidan, oj vad dom blommar nu. Sen har vi ju smultronen, dom blommar om för fullt.
Idag är det jobb och sen ett hårdpass på gymmet. Jag är egentligen emot att träna inne när vädret är så vackert men jag behövde följa upp min plan, att träna på gymmet 3 gånger denna veckan och kompisen Eva var på så då kör vi!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela