livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Katt

Publicerad 2019-03-04 09:05:18 i Allmänt,

Vilken fantastisk katt som min syster fött upp.
Han är av rasen Sibirisk katt, han var och mellanlandade ett dygn hemma hos oss, Kim var här från Holland för att hämta honom. Han spann och var hur kelig som helst. Han fick bo på andra våningen i badrummet. Är lite rädd för Findus, han är ju så stor och är liksom som en tiger.
Han var så nöjd med att bo där och tog alla som var i badrummet med storm! Kims dotter Megan var med och red varje dag på Diamond. Hon var så nöjd och han skötte sej som den läromästare han är!
Nu har hon hoppat helt själv och hon var så lycklig.
Lördagen var rätt grå när jag matade och släppte ut ponnierna. Sen tog jag en springtur och denna filuren undrade nog vad jag och Blossom pysslade med...
Lördag natt, vaknade och var genomsvettig och hade så ont i magen att jag trodde jag kriverade. Vet fortfarande inte vad det var men det höll i hela Söndagen så min dag blev att tillbringa i sängen framför tvn och titta på Vasaloppen...
Rätt trist när man har gäster som man gillar.... // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela