livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Vilka fina vänner

Publicerad 2019-03-21 07:48:13 i Allmänt,

Att göra rätt saker vid rätt tillfällen, jag är nog lite dåligt på det. Springer på i min egna lilla bubbla och har liksom fullt upp med det. Men mina vänner, en tanke extra och jag känner hur jag verkligen får en påminnelse om att man har riktiga vänner med stora hjärtan. Igår kom Malin hem när Emil skulle rida, med sej hade hon en fantastiskt Hortensia, en omtanke i sorgens tid. Sen kom Eva i samma ärende, barnen skulle rida och hon kom med en Perenn och en fin vår grupp. När jag sent om sider kom hem från träningen med Rally så möts jag av vår Emil, mamma Aggis har varit här, hon har lämnat en fin blomsterbukett... Jag blev så rörd ända in i hjärteroten, tror inte att ingen förstår hur mycket detta betyder för mej. Tack snälla!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela