livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

50 år

Publicerad 2018-05-11 15:04:56 i Allmänt,

Ja, då var det min tur att fylla 50 år.
Jag har ingen åldersnojja eller kris, vänner i min bekantskaps krets har drabbats av detta just runt 50, men jag känner ingenting, ialla fall inte än. Jag är ju jag, oavsett om jag är 25, 50 eller 75 år.
Jag valde att ha kalaset hemma i trädgården dagen innan jag fyller.
Så många fina vänner och bekanta som kom för att fira mej, känner mej så lycklig att ha alla dessa runt mej. Släkt, vänner och grannar fyllde tältet till bristningsgränsen!
Tror det var 70 personer lite drygt!
Maten var otroligt god och grannarna Johan och Annika var riktiga klippor och fixade detta för mej!
Helstekt vildsvin! Det var mycket uppskattat. Även hamburgare på vildsvin, kyckling och fläskytterfilé, otroligt god potatis sallad och massor av tillbehör. Allt enligt Annikas recept!
Tinas bullar i en hel hög och Gun tårta ala Annika blev helt uppskattat!
Presentbordet var överdådigt och många presentkort och blommor. Sen hade många lagt i hop till min dröm!
Ett alldeles eget växthus!
Nu blir det odla av!
Sen alla blommor, så otroligt vackert!
Denna bukett fick jag budad idag, från mina fd arbetskamrater. Det värmer!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela