livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Rörigt

Publicerad 2018-05-23 08:39:17 i Allmänt,

Vi var igen på Vårdcentralen med Alice. Massor av prover togs, läkaren dokumenterade Bältrosen med foto, dom har aldrig sett så stort och mycket på ett barn tidigare.
Alla värden var kanon och vilopulsen var fantastiskt bra tyckte dom, väldigt vältränad dotter mao. Det visse jag innan för hon tränar och rider i alla väder men kul för henne att få det lite på pränt.
Det vände på förmiddagen och skoven mattades av. Men så stora blåsor och utslag så det skaver i alla lägen. Vätske fyllda till bristningsgränsen. Lite mat i magen och dottern är på banan igen. Nu är det bara att vila och vänta ut att allt torkar upp, och det kan ta tid.
Tur att hon kan jobba på distans i skolan och även jag med mitt jobb. Men först skall hon vila och vila.
Min kära Volvo kom hem igår. Tyvärr är det nog inte så mycket att göra, värdet är liksom lika med 0. Bara en tur att vi inte blev stående på motorvägen.
Turbon och uttrampningslagret är kass, och lite till.... Den bästa dragbil jag någonsin haft, aldrig orolig en enda dag vid snö o is. Får fundera lite på vad jag skall göra nu, vad jag vill ha...
När jag väl sitter och jobbar på altanen så kommer grannen Johan larvande med sin grävis, nu skall det börjas med mitt växthus! Tur man har bra grannar som hjälper till i alla lägen!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela