livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Första återbesöket idag

Publicerad 2019-06-05 07:33:59 i Allmänt,

Det är allt lite nervöst idag när vi skall på vårat första återbesök till Östra Barnsjukhuset.
Det var planerat redan när vi åkte hem men man undrar ju hela tiden hur det ser ut med allt, om det slutat blöda, om mjälten har repat sej och funkar den del som är kvar...
Alice har varit i skolan både Måndag och Tisdag, klasskamraterna satt som ljus när Johan i Måndags talade om vad som hänt och hur dom skulle handla om det hände något med Alice nu.
Jag har jobbat men är aldrig så långt ifrån telefonen att jag inte kan svara, man går liksom på helspänn.
Hemma springer jag, i går morse så var det verkligen våtvarmt omslag på morgonen kl 05,30.
Kvällarna försöker jag tillbringa på en ponny i taget.
I förrgår red jag Rally, mindre spänd denna gången och han försöker att ta hänsyn till den ryttaren på ryggen som är lite rädd och har inte jättebra balans.
Igår eftermiddag red jag Killen på åkern, han är ju inte van vid att ridas själv så Johan fick åka med på 4 hjulingen för säkerhets skull. Filmade några sekunder med min telefon utan minne och även några kort, så Alice kan se hur han går.
La ut detta på fb och taggade Alice och Ebba som vi köpt honom av.
Både Lena och Anna tyckte jag kunde komma på träningar idag, tror inte det.... Riktigt där är jag inte, som jag sa till Alice: jag är ingen Lotta ( Lovas mamma) som tränar ihop med sin dotter! Det behöve du inte vara mamma, sen tränar jag själv.
Tycker att han är fin i modellen och jag ser inte så stor ut på honom trots allt.
Det får bli att rida på åkern tills hovslagaren anländer.
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela