livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Vilken morgon

Publicerad 2017-10-31 08:19:01 i Allmänt,

Det är vackert, fick detta kort av maken. Kunde vara taget hemmavid när jag åkte men det är havet och på väg till uppdrag för honom.
Det blev en konstig eftermiddag igår. Många beslut som hänger i luften, saker man indirekt kan påverka. Känslor, jag är ju en känslomänniska och när det bubblar över gör jag som jag brukar, jag tog mej ner till ljuset och byn och sprang över 6 km. Kändes lite bättre efteråt. Jonny och Johan fixade transporten, bytte lager och bromsar, smörjde upp vajrar och annat smått o gott.
Maken var så nöjd över hjälpen han fått, stå inomhus och få hjälp av en kunnig vän, det är guld värt! Transporten är ju rätt ny men används ju jättemycket så det är klart saker slits. Nu hoppas vi den hänger med en stund till. Bilen besiktigades i går och gick igenom även den, så nu vill vi ha lite flyt när vi är på vägarna! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela