livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Sommaravslutning

Publicerad 2018-06-14 09:47:20 i Allmänt,

Tänk vad Sverige kan vara vackert. Vi hade sommaravslutning med jobbet och hamnade på Hällsnäs i Mölnlycke.
Jag provade ett Yoga pass, har gjort det förr mej det är inte min grej helt enkelt.
Säkert jättenyttigt för nu efteråt känner jag en massa muskler som fick stretchat och bänt i.
Bara detta med den förbannade hunden, stå på händer och fötter i ett V, ner med hälarna, det var ju ett skämt!!
Hur stel kan man vara....
Men ett bad i tunnan efteråt var ju skönt för musklerna!
Vi var några stycken där och några andra badade i Landvettersjön.
En fantastisk god mat måste jag säga, trodde väl inte att vi skulle bli mätta men det blev vi verkligen!
En middagsutsikt som heter duga.
När jag senare körde hemåt tänkte jag just det, Sverige är så vackert så fantastiskt vackert och vi borde vara mera stolta över vårt land och semestra här! Finns säkert mycket att se och uppleva även här!
Det var även sommaravslutning hos Lena där vi inte varit på länge.
Den obligatoriska "blomman" togs med, dvs tomatplantorna!
Eftersom Alice inte är 100% så tog dom det rätt lätt, Lena är en klok kvinna och visste mycket väl om att inte pressa henne på höjder. Men piloten och ponnyn var glada och hade bra flyt!
Vi åker säkert upp någon gång under sommaren och hoppar lite vatten!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela