livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Avtryck

Publicerad 2018-03-28 09:26:58 i Allmänt,

Ibland går det bra, ibland lite sämre.
Sprang 5 km igår ensam, det funkade faktiskt bra. Men när jag kom hem, då stretchade jag inne och vid trappan till andra våning så ser jag hur sliten den är, fulla av tassavtryck, racer utryckningarna som hundarna gjorde när dom skulle vara först på plats att skälla om i fall att det kom någon....
Lite blandade känslor men jag är så innerligt tacksam att jag fick ha dom så många år. Saknaden efter deras personligheter kommer att följa mej länge.
Vi pratar hemma mycket om dom och hur dom skulle gjort. Igår kom grannen som förvånad öppnade ytterdörren och hon utbrast: nähä, ingen som skäller nu då...
Men som sagt, tacksam över att ha fått ha våra vänner känner vi nog alla, i så många år.
//Tina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela