livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Ledig morgon

Publicerad 2018-09-28 15:32:59 i Allmänt,

En ledig morgon, bad sonen att morgon fodra när han åkte till jobbet så jag låg och drog mej ända till klockan halv åtta 😀 det är nästa rekord för att vara mej.
Gick ut efter det och sprang, som vanligt studsade Blossom runt mej men även Divine kom och bad om att få följa med och då får jag så dåligt samvete om jag ger mej av utan henne så jag började turen att springa grusvägen upp och tillbaka det blir 2 km och skuttade glatt med, sen fortsatte jag och Blossom resen själva, alla nöjda och glada!
En väldigt vacker morgon, helt vindstilla efter nattens blåst. 
Vi bor vackert i soluppgången 💕
Sen kom Malin och hjälpte Alice i dressyren inför morgondagen och hundarna var mycket nöjda. 

Nu har vi stort fokus på kommande helgen och lag SM i fälttävlan. Pirrigt men kul. Vi är ju helt nybörjare på detta så vi ser det som en jättebra erfarenhet och Alice är väldigt målmedveten att göra sitt yttersta och allra bästa för laget hon är inlånad till Fjärås hoppryttare. 
Vi håller tummarna och beger oss ner för invigning idag. 
//Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela