livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Det värmer

Publicerad 2019-01-31 08:13:47 i Allmänt,

I kylan får man mata in allt som kan värma!
När grannen Johan kom med två thermo barer till hästarna häromdagen visste min lycka inga gränser!
Inget mera konkande på vatten, inget mera knackande av is på morgonen, bara helt isfritt!
Ett varmt bad för småfåglarna föreslog Alice....
En annan sak som värmer är fina ord.
Igår så gick jag förbi en arbetskamrat som utbrister: Tina, jag måste få säga en sak!
-Du är alltid så engagerad i jobbet, jag tänkte på det häromkvällen att jag måste säga det till dej, du är så varm och fin, alltid glad och det blir aldrig tyst vid kaffebordet. Engagerad både inom arbetet och som arbetskamrat.
Så glad jag blev, att någon ser just lilla mej. Och efter detta året...
Dom orden sparar jag, i mitt hjärta!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela