livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Upp i ottan

Publicerad 2017-08-03 11:30:12 i Allmänt,

Jag gillar inte att träna i regn därav en tidig morgon. När man läser SMHI´s prognos så skulle regnet dra in på förmiddagen och så blev det mycket riktigt. Tog Dreamer med mej och begav mej en runda som jag inte brukar tror den var ca 6,5 km. Jag har märkt det senaste att jag har ju ont i kroppen och det motar men kondisen är nog bra för jag är inte så flåsig och det räcker med en kortare paus så är pulsen helt nere igen, det är väl tacken för det är backar över allt här hemma och då byggs väl kondisen upp även om man inte tror det när det är motigt.
Det är ju bara mej jag tränar för och då känns det lite kul med detta erkännandet! Semesterveckan rullar på sitt slut, två veckor kvar och det känns skönt. Efter detta året behövde jag verkligen hjärnvila en längre tid.
I morgon är det hopptävling på Åby, Lördag dressyr i Varberg och Söndag hoppning på samma ställe. En kombinationstävling och det är lite kul. I morgon blir det mycket vänner att möta och det är så kul. Igår var Rallis på Kärret och där var värsta träffpunkten, halva byn var där och jag kunde minglat hela kvällen, riktigt urtrevligt var det. Rallis var väldigt pigg och gla, han behöver mera tid och stärka sej men så positiv och gla så gör det inte något att det går lite fort. Har man döpt någon till Rally så har man...
//Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela