livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Irriterad

Publicerad 2017-11-06 08:38:48 i Allmänt,

Det är svårt att sova när man har ont i kroppen, minsta rörelse väcker mej och jag är irriterad. Det är vackert väder så jag får försöka insupa detta från mitt kontorsfönster! Irriterad är jag också på mej själv. Jag känner så mycket att jag vill ha på vinterdäcken, både på transport och bil. Ber maken om detta, han tycker det är för varmt än vilket det är . Då blir jag irriterad, inte på maken utan mej själv. Varför är jag så svag, att jag inte kan fixa detta själv? Jag kan verkligen inte, är inte bra på detta och det irriterar mej. Jag tror vi har domkraft och muttermaskin i garaget nån stans... Jag svor lite över detta sist när jag fick problem i Uddevalla, då sa Jonny men Tina, man kan inte vara bra på allt... Visst är det så men varför inte! Nej, jag är irriterad på mej själv. Hatar att känna mej begränsad. Så, nu har vi gnällt färdigt! Söndagen tillbringades i stall och på läktare. Vi var på Kärret och tittade på vänner som hoppade storhäst. Alice gick banan och kände på hur det skulle kännas att rida 110 cm. Inget oöverkomligt var svaret när hon landade på läktaren igen. Jag tycker det är kul att titta på vänner men storhäst är inte min grej, fina hästar och ekipage men på ponnytävlingar händer det mera och en annan stämning på läktaren. Här applåderas knappt. Det fick vi ändra på så vi drog igång lite applåder! Nu hoppas vi på en bättre vecka.
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela