livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Vinden viner

Publicerad 2017-10-30 06:53:25 i Allmänt,

Idag är det klar himmel och vinden viner kring knutarna! Nordan vinden har tagit sitt grepp om södra delen av landet. Jag kände verkligen inte för att springa på morgonen idag. Det får bli gymmet! Novemberlov innebär att jag kan åka så tidigt jag vill till jobbet, jobba så mycket jag vill och det är en rätt skön känsla. Allt flyter hemma, Alice tar hand om sina ponnier och skall umgås med vänner i princip hela lovet. På Onsdag skall vi åka till havet och rida där. Då har jag kostat på mej en semesterdag! Men det ser så där ut med vädret, regn och storm. Känns ju lockande värre! Jag hittade ett vattenfall när vi var på sågen i Fredags. Det har alltid fascinerat mej med kraften i vattnet. Borde kanske blivit kvarnägare istället för ekonom...
Ha en härlig vecka! // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela