livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Överflödig?

Publicerad 2018-03-10 11:45:49 i Allmänt,

Det känns lite så, efter att ha en press i 30 år, hem från jobbet, ut med hundarna. Alltid lite dåligt samvete för hundarna är ensamma. En vän sa att det är nyttigt att vara utan hund ett tag, jo kanske för vissa men inte för mej. Mina barn är stora, behöver inte sin mamma direkt. Jag jobbar mindre än maken och är hemma först. Stallet är gjort och Alice rider ihop med vänner. Visst kan jag som igår, åka hem och damma, sortera tvätt och annat som är måsten men det går rätt fort, eftersom jag inte är någon huslig människa. Jag stannade kvar efter jobbet och gick till gymmet, styrka en halvtimme sen 40 minuter på bandet.
Jaha, sen då... Hem och gick ut och pratade lite med grannarna...
Dom älskar hålor och snö/vatten!
Istapparna hänger långt ner nu på grannens ladugård. Snackade lite med finaste prinsen....
Sötaste Rally blev nyfiken om Diamond fick nåt godis...
Åkte lite 4 hjuling i snön med maken och dottern. Tja, sen var Fredagen slut. Tidig Lördag, när klockan var 6 så bonkade Rally i boxen, frukosten är sen! Det var kallt, -8 grader så långkalsongerna på, och efter jag matat dom hungriga gav jag mej ut på en joggingtur hemomkring och mötte solen.
Så vackert men ack så ensamt. Tårarna rinner och fryser på kinderna. Så saknade mina vänner är. // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela