livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Legat

Publicerad 2018-05-28 09:55:34 i Allmänt,

Inte vanligt, minns inte riktigt när jag var så sjuk sist, feber och ont i halsen med allt vad det innebär.
Många faktorer säkert som gör att man faller just nu.
Träningsmässigt kunde det inte passa sämre, om en vecka springer jag milen, men känner jag mej inte frisk, nä då springer jag inte. Det finns flera lopp i livet om jag skulle känna för det.
Tävlingsmässigt passar det ju jättebra, för det finns inte på kartan med träning och tävling för dottern just nu.
I Fredags var det åter igen kontakt med läkaren, rid gärna lite men inte ansträngning. Dottern blev så lycklig att hon på Lördag morgon kl 7 tog en tur i skogen med Frisky och bara njöt!
Utslagen håller på att ge med sej men är fortfarande stora och har nu gått in i en värkfas igen, så stackarn har så ont. Ingen skola än i sikte. Man är så maktlös som mamma, att inte kunna hjälpa henne mera än med ord och lite piller och salva från doktorn.
Ingen ansträngning på hela helgen för mej, då fick jag njuta av att bli uppvaktad på mors dag av mina finaste barn och fick tillbringa dagen i viloläge, men fick ialla fall planterat lite plantor och njutit av min trädgård, samtidigt som ett o annat ogräs fick stryka på foten....
Detta vackra ogräs växer inte på min tomt, men det är väldigt vackert!
En födelsedags planta Akleja, min nya favorit!
Att älska petunior, det har kommit med åren. Nu är det mycket av dom i olika storlekar och dom samsas med mina älskade Pelargoner!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela