livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Dagen efter...

Publicerad 2018-09-17 08:37:24 i Allmänt,

När man varit iväg en hel dag ute i friska luften med all den spänningen, så är man lätt matt över allt. Dottern kände nog inte av det alls för hon följde med Malin ner och groomade för henne när hon red sin H90. Åkte klockan 07:30 och kom hem 20:30. Glada och nöjda för det hade gått jättebra även för Malin trots även hon fick 12 fel i hoppningen! Dom liksom följs åt!
Jag tog tag i dagen genom att "hösta" lite, alla mina blomlådor vid fönstren som innehåller Pelargoner planterade jag om i krukor och gör ett försök att övervintra dessa. Förra året när jag försökte så dog många av att komma direkt in i värmen så nu provar jag att ta in i växthuset först och sen ta in dom i huset om ett tag, beroende på väder.
Rally har stått en vecka eftersom han förlorade sina skor på tävlingen, han är nu skodd och jag tänkte att jag tar ut honom på en tur, Blossom fick också följa med på turen.
Han var pigg och glad kan jag tala om! Vi klättrade lite och det var rätt skönt.
Sen gick jag en sväng med Frisky, dom skall gå på hårt underlag dagen efter en sådan ansträngning så då gjorde mamma detta.
Det regnade och var rätt klibbigt!

// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela