livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Försök att springa

Publicerad 2019-01-09 10:18:10 i Allmänt,

I Fredags tog jag första turen, 2 km runt fälten, för att känna in hur bäckenet funkar. Det funkar så där..
Det gör liksom ont om jag inte springer heller, så jag väljer att springa lite i Corgi tempo...
I går i snöyra och storm sprang vi upp till grannen Johan i medvind, sen världens motvind hemåt, det blir 2 km totalt, sen ut till vägen och tillbaka 1,5 km till. Inte trött alls, kallt som skam men jag gjordet det bra! Långsamt joggande och vägen var så där jättebra lagom mjuk, mejar uppepå så corgin blir otroligt smutsig om magen!
Hon fick hänga på första biten, hon står o studsar i hallen när hon ser att jag tar på mej springkläderna, men Blossom tyckte allt att vi kan börja springa lite längre snart, så hon fick allt hänga med hela vägen.
Alltid positiva löparkompisar!
Idag blir det tandläkarbesök igen.
Efter det tuffa året som gått, då har jag bitit ännu mera och plomberna ryker.
Så är det nu igen, vet inte om tandläkaren kan fixa ihop tanden igen, men jag vill inte dra den!
Så det är bara att sätta sej i den förhatliga stolen igen...
Wish me luck!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela