livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Solen tittade fram

Publicerad 2019-01-14 08:33:34 i Allmänt,

I Lördags var dottern på clinic med en hästman som heter Eamon Hickey. Han är vädligt duktig på hästar och vet hur man pratar med dom på riktigt. Vi har ju varit inne och nosat på denna metod genom vår granne innan men Alice var ändå väldigt imponerad när hon kom hem. 
En springtur med båda hundarna, Corvi fick springa med 2 km sen dumpade vi av henne hemma. Hon är nöjd efter det.
Frukost och sen gav jag mej ut i skogen, i riktig terräng med Blossom, hon behövde verkligen springa av sej och aktivera sin hjärna i skogen!
Det var underbart krispigt ute och solen sprack igenom emellanåt!
90 tals after ski fest på kvällen och på Söndagen tog jag tag i det jag bara älskar!
Ut med julen in med våren och börja plantera!
Nu är Chili och busktomater sådda!
Om några veckor sår jag lite till och sen lite till..... Undrar om växthuset räcker till i år!
Det är vår för mej även om det är mitt i vintern i kalendern!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela