livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Bubbla

Publicerad 2019-03-20 10:46:34 i Allmänt,

Kan man säga så, att man lever i en bubbla? Jag trodde att detta året skulle bli ett bättre och starkare år men jag prövas helt klart. Hur gör man, har aldrig varit med förr i detta sammanhang.... Tack o lov... Vi var hos begravningsbyrån igår. Proffsigt bemötande och en människa som jobbade med hjärtat. Det är dyrt o begravas. Allt kostar. Men vi var överens, pappa tycker att allt påkostat är onödigt. Vi tänker hur han vill ha det. Fjärås kyrka, känns bra för mej och en präst jag vet är bra. Pia och jag pratar och pratar. Både nutid och dåtid. Vi känner med varandra. Precis som pappa alltid önskat, han var själv väldigt nära sina syskon ända tills han somnade. Det blev lite mycket för mej i går kände jag, från byrån, till Ica till mammografin... Så när jag kom hem bara jag lastade ut allt och tog hunden med mej och försökte andas mej igenom halvmilen över Bräckan tillsammans med Blossom.
Bytte ju kamera häromdagen och jag måste nog ge säljaren rätt. Den tar fina kort!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela