livetsomtina.blogg.se

Vardagsblogg

Det ljusnar även på kroppsfronten

Publicerad 2024-03-08 07:39:08 i Allmänt,

Det blir verkligen ljusare
Min dagliga Lygnern, fantastiskt ljus. 
Härom morgonen stod jag på altanen och föreviga en trött vintersol
Det ljusnar även på mitt onda, har verkligen tur och många som hjälpt till på vägen. 
Först doktor Karin som konstaterade att det inte var diskbråck, läkaren på VC i Fjärås och framförallt Cissi som är sjukgymnast, eller fysio.... nåt som det heter nuförtiden. Hon dök upp i korridoren, även hon lite uppgiven att dom är så underbemannade men trollade fram en tid igår för mej, som verkligen gjorde nytta. Tacksam är väl mitt största ord! Diagnos ryggskott!
Välkommen till frukost Tina! 
Men alla har gjort allt för att jag skall komma iväg till England. 
Så om några timmar lyfter vi, Pia och jag flyger till London och tar sen tåget upp till Birmingham och Crufts. Jag är ju inte direkt någon resande person och det är pirrigt. Lite rädd för att flyga, släppa kontrollen och gå utanför min box. 
Om ni hör en efterlysning att det saknas två medelålders kvinnor i England så är det kanske inte så svårt att räkna ut vem det är. Det skall bli så kul att få göra detta med min syster, första resan ever som vi gör tillsammans, om man inte räknar in en hunduställning i Ljungskile med husvagn men som sagt, detta är lite större!
Wish me luck!
// Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela